چه نوع کرکره برقی برای پنجره مناسب است؟

تاریخ ارسال : 1400/12/06

کرکره های پنجره ویژگی های بسیاری مانند حفظ حریم خصوصی، حفاظت، دکوراسیون و سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی را فراهم می کند. مردم می توانند کرکره برقی را روی پنجره خود در اماکن خانگی و تجاری نصب کنند. از ورق آلومینیوم ساخته شده است و همچنین می تواند خانه را از آتش محافظت کند.

 

 

در صورتی که به دنبال نوع مناسبی از کرکره برقی هستید، می توانید تنها با یک کلیک دکمه ماوس به محصول دسترسی داشته باشید. شما می توانید آن را به سمت بالا یا پایین حرکت دهید و می توانید در صرفه جویی در تلاش بسیار در همه زمان ها کمک کنید.

برای مزایای اضافی، می توانید زمان بندی شاترهای خود را کنترل کرده و آن ها را به صورت خودکار تنظیم کنید.

کرکره های مدرن بسیار بیشتر از یک محافظ ساده در برابر آفتاب هستند. آنها عایق حرارتی، عایق صدا و حتی محافظت در برابر سرقت را بهبود می بخشند.

در صورت خرید شیشه سکوریت اینجا کلیک کنید.

علاوه بر این، کرکره های رول شده به طور موثری از پنجره در برابر باد و آب و هوا محافظت می کنند . به خصوص در هنگام نصب پنجره های چوبی بسیار مهم است. طراحی های مدرن، زیبایی شناسی جذاب و چندین حالت نصب راه حلی برای هر پروژه ای فراهم می کند.

 

کرکره های غلتکی روکار

کرکره های غلتکی توکار در جلوی ساختمان بر روی پنجره تعبیه شده اند به این معنی که برای تبدیل بعدی عناصر ساختمانی موجود نیز ایده آل هستند.

بنابراین کرکره های غلتکی برای پروژه های نوسازی عالی هستند اما در ساخت های جدید نیز محبوب هستند.

 

کرکره های غلتکی توکار

کرکره های توکار در قسمت جلوی ساختمان بالای پنجره تعبیه شده اند و به همین دلیل به طور کامل در بنایی ادغام شده اند و چندان قابل مشاهده نیستند. آنها به ویژه برای ساختمان جدید مناسب هستند، اما همچنین برای پروژه های نوسازی در ساختمان های قدیمی از نفوذ ناخواسته محافظت می کنند - هم توسط رهگذرانی که به داخل نگاه می کنند و هم از سارقان احتمالی.

پنجره ها و کرکره های غلتکی مقرون به صرفه

به منظور ارائه زیبایی شناسی کامل، کرکره های ما در طیف وسیعی از رنگ ها موجود است. پروفیل ها شامل دو جداره یو پی وی سی تا بخش های آلومینیومی کاملاً عایق شده است که همگی طراحی مدرن دلپذیری را ارائه می دهند. جعبه های کرکره سیستم های داخلی ما عملاً از بیرون نامرئی هستند و تقریباً برای هر نمای خانه مناسب هستند.

همچنین می توانید بین سه نوع از گزینه های عملیات زیر را انتخاب کنید:

· سیم پیچ دستی

· دسته میل لنگ دستی

· موتور الکتریکی

موتورهای الکتریکی را می توان برای هر دو نوع کرکره داخلی و نصب شده اعمال کرد. پرده ها با فشار یک دکمه بالا و پایین می شوند. در صورت نیاز به عملکرد کاملا اتوماتیک، می توانید به سادگی سیستم را روی یک تایمر تنظیم کنید. گزینه اضافی سنسورها امکان ادغام کرکره ها را در امنیت خانه شما فراهم می کند و در هوای بد یا زمانی که هوا تاریک می شود به طور خودکار بسته می شود.

سیستم های الکتریکی یک مزیت دیگر نیز دارند. موتورها مجهز به یک دستگاه ضد بالابر هستند که به طور قابل توجهی محافظت در برابر سرقت را بهبود می بخشد. صفحه نمایش حشرات یکپارچه یکی دیگر از ویژگی هایی است که می تواند در نصب گنجانده شود. با جلوگیری از ورود حشرات مزاحم به خانه، خواب آرام تری را در تابستان تضمین کنید.

چرا به کرکره های غلتکی ما برای خانه خود نیاز دارید؟

طیف وسیعی از کرکره های غلتکی ما با ارائه ویژگی های برتر خاموشی راه حلی ایده آل برای صاحب خانه هایی است که در طول روز و شب می خواهند حریم خصوصی داشته باشند. همه محصولات ما با قیمت عالی در دسترس هستند و از یک پرده آلومینیومی برای استحکام و دوام بهینه ساخته شده اند.

آنها در یک لعاب مقاوم در برابر محو شدن و ساینده پوشانده شده اند و در نتیجه محافظت قوی در برابر آب و هوای سخت ایجاد می کنند. آنها می توانند اشعه های مضر ماوراء بنفش را دفع کنند، باران، تگرگ و سایر اشیاء پرنده را مسدود کنند و همچنین در برابر حملات اخگر در هنگام آتش سوزی در بوته ها محافظت کنند.

امنیت و حفاظت

کرکره های پنجره محافظت فوق العاده ای در برابر سرقت در خانه شما ارائه می دهند. کرکره های آلومینیومی هم مانع دید و هم یک لایه حفاظتی اضافی می کنند. این به عنوان یک بازدارنده قوی از سرقت های احتمالی عمل می کند.

حفاظت در برابر شرایط جوی آب و هوا

کرکره های در و پنجره ما در مبارزه با جو بد آب و هوایی که می توانند شرایط را در خانه شما بسیار ناراحت کننده کنند، عالی هستند. در تابستان از نفوذ اشعه ماوراء بنفش قوی به داخل خانه جلوگیری می کنند و در زمستان خانه را در برابر باد و باران محافظت می کنند.

وجود نور کافی و داشتن حریم خصوصی

طراحی مدرن کرکره های غلتکی ما در هنگام باز شدن، منظره ای عالی از بیرون می دهد، در حالی که در حالت بسته عملاً نور را از بین می برد.

برسی برخی از ویژگی ها و امکانات کرکره برقی پنجره ها:

رنگ و تنوع :

یکی از ضروریات ه خانه، هماهنگی رنگ کرکره پنجره با رنگ داخلی خانه می باشد. البته اکثر گزینه های رنگ موجود در بازار، برای دکوراسیون داخلی مناسب نیستند.

برخی از شرکت ها در بازار وجود دارند که طیف رنگی سفارشی را به مشتریان خود ارائه می دهند. مشتریان به راحتی می توانند رنگ مورد علاقه خود را از میان این طیف عظیم از مجموعه های رنگی انتخاب کنند. به دلیل تنوع رنگ بالا، انتخاب بسیار راحت تر شده است.

سیستم های اتوماتیک :

در مکان های تجاری، تنظیم پنجره در ساعات کاری غیرممکن است. سیستم های کرکره ای پنجره غلتکی دارای امکانات کنترل از راه دور خودکار هستند. بنابراین، نیازی به کار با کرکره های پنجره به صورت دستی نیست، فقط دکمه ریموت را فشار داده و به صورت خودکار تنظیم می شود.

همگی این ریموت های اتوماتیک بی سیم هستند و از نمایشگر دیجیتالی برخوردارند که دمای خارجی را نیز نشان می دهد.

سیستم ضد آفتاب : نور خورشید برای بدن انسان مفید است، اما اشعه خورشید حاوی اجزای فرابنفش است که مضر است. در طول تابستان، جلوگیری از تابش نور شدید خورشید از بیرون چالش برانگیز است و می تواند به مبلمان داخلی آسیب برساند و بر بدن انسان تأثیر منفی بگذارد.

برای مطالعه مقاله های قبلی من درباره خرید شیشه مات، اینجا کلیککنید.

حتی در طول تابستان نیز بیماری‌های رایجی مانند جوش‌های پوستی، لکه‌های سیاه روی پوست، عفونت معده و سوختگی پوست اغلب بدن انسان را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

داشتن یک تهویه مطبوع همیشه قادر به ایجاد هوای خنک نیست زیرا با مقدار زیادی نور خورشید که از طریق پنجره ها می آید نمی تواند تنظیم شود. کرکره های غلتکی از فضای داخلی اتاق در برابر نور سوزان خورشید محافظت می کنند و دارای فناوری جدید حسگر خورشید هستند.

کرکره های برقی به حفظ دمای اتاق کمک می کند، و به طور خودکار دما را تنظیم می کند.

سوالات متداول

چگونه کرکره غلتکی خود را کنترل کنیم؟

با موتوری کردن کرکره غلتکی خود می توانید از بین تعدادی گزینه کنترل راحت از جمله گوشی، سوئیچ دیواری و حتی برنامه یا کنترل صوتی انتخاب کنید، یا سنسورهایی را اضافه کنید و اجازه دهید کرکره های جدیدتان به طور خودکار کار کنند.

MaeoSeo

.لطفا جهت هماهنگی برای تولید محتوا و مقاله نویسی در راستای موضوع سایت خودتان، به ایمیل من پیام دهید. maede.bagheri1234@yahoo.com

مائده باقری

نویسنده

9

مقاله

1400/10/22

تاریخ ایجاد